Manole are nuci. (Ana)Citatul zilei

La Steaua mi-a plăcut cel mai mult. (Pițurcă despre Eminescu)


Viața în trei



o schiță umoristică  de  Mihai Frunză

   Hanibal moțăie în fotoliu. Sforăitul său o irită pe Pompilia, care zice:
   - Liniște, mămăligă ce ești! Altceva nu știi decât să mănânci, să bei și să sforăi ascultând știri cu violatori pedofili!
   - Dar... ce ai vrea să mai fac, amorul meu peren ?
   - De pildă, să ai și tu o amantă, mototolule! Râd toate prietenele de mine. Bărbații lor sunt încurcați cu fufe care de care mai arătoase, iar ele se bucură de o viață plină de acțiune: certuri, păruieli și toate alea. Tu... nimic! Stai și sforăi la televizor în ritm de telenovelă. Tu nu vezi că și în filme bărbații au câte două-trei amante?
   - Văd, iubirea mea profundă, zice Hanibal. Și să știi că ai dreptate. Uite, chiar mă gândeam intens la Mimi, vecina de la etajul opt. E superbă: blondă, picioare lungi, ochi verzi, sâni opulenți.
   - Ești nebun? Nu-i de nasul tău. E prea costisitoare. Bugetul familiei e în pericol. Îți trebuie una mai ieftină.
   - Am și una mai ieftină. Pe Lili, chelnerița de la barul din colț. E superbă: blondă, picioare lungi, ochi verzi, sâni generoși. M-am și culcat cu ea de vreo două ori, nu ieftin, ci gratis. Era sâmbăta morților și a făcut pomană pentru soțul ei, mort după Mimi de la etajul opt.
   - Asta nu-i amantă, dobitocule! Este o aventură trecătoare. Mă mir că ești în stare și de așa ceva! Pentru o amantă trebuie să ai și sentimente.
   - Sentimente? Am și de astea. O știi pe Cici, vânzătoarea de la butic? Am față de ea sentimente foarte puternice. Deși este blondă, cu picioare interminabile, ochi verzi și sâni bogați, săraca este singură! Îmi este tare milă de ea. Ar merita iubirea mea năvalnică.
   - E clar, zice Pompilia, ești obsedat sexual de blonde cu picioare, ochi și sâni. Parcă n-ar exista și brunete pe lumea asta! Tot pămpălău ai rămas. Și pe mine m-ai luat pentru că eram blondă platinată.
   - Așa-i, floarea mea albastră. Și cu sânii verzi.
   - E prea periculos să te las de capul tău, trage concluzia Pompilica. Poți lesne să ți-l pierzi. De aceea, schimbăm tactica. Pentru ca viața familiei noastre să fie durabilă și tot mai dinamică, îmi voi lua eu un amant. Deja, l-am ales. O să-ți placă. Nu-l cunoști, dar am să ți-l prezint în curând!
   - Fluturașul meu opulent, îngăimă Hanibal, m-ai lăsat mut!
   - Nu-i suficient, omidul meu. Va trebui să fii și orb! Iar cu înțelepciunea ta mototoală, trebuie să realizezi că tot femeia duce greul casei !

                                             


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu