Manole are nuci. (Ana)Citatul zilei

La Steaua mi-a plăcut cel mai mult. (Pițurcă despre Eminescu)


Cugetări mignone


   * De câte ori mă uit la o femeie frumoasă, mă uită și ea pe mine.
   * Femeile sunt foarte sensibile la flori, motiv pentru care trebuie să le oferim zilnic un buchețel de părăluțe.
   * Pentru că munca la țară ni se pare grea, o preferăm pe cea din altă țară.
   * Inima este organul care bate... creierul.
   * Corect spus, bărbatul este un rău necesar, pentru că femeia este o rea necesară.
   * Modernizarea trădării a transformat cozile de topor în pânze de drujbă.
   * Într-o lume în continuă mișcare, turismul românesc a rămas la nivelul unei Dacii 1300.
   * Femeia este eterna enigmă, pentru că nu vom ști niciodată câți bani este în stare să cheltuiască.
   * Frumusețea interioară a unei femei este evidentă numai atunci când se dezbracă în interiorul iatacului său.
   * Dacă vrei să te dai mare, fotografiază-te printre piticii din grădină.
   * Nu există femei urâte decât în momentul în care ai început să le urăști.
   * De câte ori mă uit la o femeie frumoasă, trebuie ca ea să-mi amintească să plec acasă.
                                                    
                                                    Mihai Frunză
                                         liber-cugetător doar în gând

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu