Manole are nuci. (Ana)Citatul zilei

La Steaua mi-a plăcut cel mai mult. (Pițurcă despre Eminescu)


Mărţişoare de 1 aprilie

Inventator fericit că a descoperit grătarul pentru mici utilizabil şi pe timp de ploaie.
 
 
     Foarte distrat din fire, anul acesta nici n-am observat că a fost 1 martie.
     - Nu-i nimic, mi-am zis consolator, mărţişoare se pot da şi de 1 aprilie. E de bonton.
Zis şi făcut. Am plecat în căutarea unor cadouri adecvate şi iată ce am reuşit să găsesc în minunatul nostru comerţ:
     -  STRECURĂTOARE MANUALĂ - Cu ea se poate strecura mâna discret în poşetele doamnelor care călătoresc cu tramvaiul.
     -  MITRALIERĂ ECONOMICĂ - Este o puşculiţă în care îşi bagă banii mafioţii sicilieni şi nu numai.
     -  INEL CU PIATRĂ PONCE - Bijuterie care, purtată pe deget cu distincţie, îţi lasă impresia unor călcâie foarte îngrijite.
     -  CERCEI DE BUCĂTĂRIE - Persoanele care ţin mult la aspectul mâncării pot împodobi cu ei urechile de la cratiţă.
     -  MĂRGELE ROŞII - Găselniţa unei precupeţe care vinde roşiile înşirate pe o aţă.
     -  DEGETAR CU PICIOR DREPT - Fireşte, se poartă pe unul dintre degetele de la piciorul drept atunci când brodaţi preşul de la intrare.
     -  PUZZLE FLORAL - Conţine un pachet de cioburi din care, prin reconstituire cu multă imaginaţie, se va obţine o vază.
     -  SUTIEN FĂRĂ CUPE - Amatorii de trofee vor fi probabil dezamăgiţi, motiv pentru care unii fabricanţi au înlocuit cupele cu medalii.
     -  CEAS ATEMPORAL -  Limbile lui nu indică ora şi minutul, ci sudul şi presiunea din pneuri.
     -  OCHELARI DE CAL CU MÂNERE - Cu ei se urmăreşte calul de curse favorit pe care ai pariat la campionatul de gimnastică ritmică cu măciuci.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu